Sezona veda ederken…

Son postumdan beri tüm faaliyetlerim, Istanbul Tiyatro Festivali’de seyrettiğim 3 oyundan ibaret. Ha bir de Londra’da Les Miserables Müzikali. Ne yazık ki gitmek istediğim birçok oyun bir sonraki sezona kaldı. Ben de düşündüm, taşındım sezon sonunda aklımda yer eden sezon oyunlarını listeledim. Bu arada festivalde izlediğim oyunlar Hamlet, Macbeth ve Kafka’nın Maymunu. Gelecek sezon hem yurtiçi hem de yurtdışı daha fazla oyun seyretmeyi umuyorum. İşte bana göre sezonun en iyi oyunları…

“Hamlet”
Schaubühne Berlin / Thomas Ostermeier

“Rosenbergler Ölmemeli”
İŞT / Orhan Alkaya

“Önce Bir Boşluk Oldu Kalp Gidince ama Şimdi İyi”
Talimhane Tiyatrosu / Mehmet Ergen

“Ölümüne”
Kenter Tiyatrosu / Mehmet Birkiye

“Bernarda Alba’nın Evi”
Tiyatro Oyunbaz

“Güzel Şeyler Bizim Tarafta”
Krek / Berkun Oya

Leave a Reply

